Right

script language="JavaScript">

Saturday 4 January 2014

Kisah Aku

Hi and assalamualaikum.

Hey, korang. Korang apa khabar? Sihat. Aku? Allhamdulilah aku sihat jew walaupun dah semput sikit sebab   aku ada SPM tahun ini you alls~. Ok, macam aku cakap aku nak buat entry pasal aku. Mesti korang wondering kan? Kan?? Siapa aku ini? Ok, let's go baby!

Nama sebenar aku Nisa. (Sorry tak dapat bagi full name. Coz aku si misteri~)
Ok, aku dah tua. 17 tahu! Memanglah korang kata tak tua.... tapi..tapi.. kita kat sekolah yang paling tua! Habis cikgu kau itu? Ha, jangan nak loyar buruk boleh tak?!


Nyah, you jangan buat loyar buruk ngan I tau! I benci!

Ok, next. Aku sekolah biasa-biasa je sebab bukan aku tak pandai, aku pandai ok! Aku awesome jugak tau!

1. UPSR= Aku dapat 5A! Kau ada? Aku sorang je girl dalam kelas itu dapat 5A. Kawan-kawan aku pandai apa diorang tersangkut sikit sebab itu kebanyakan dioarang dapat 4A1B je.. Well.. HAHA..



Jangan nak berlagak sangat eh?!  Nanti Allah marah!
Ha, dengar itu! Ingat korang!

2. PMR=  Aku dapat 6A je.. Itulah riak sangat! Ok, memang aku bangga sikit masa itu.. Korang nak tahu... pmr math aku A walaupun sebelum aku PMR math aku asyik failed je. 44 hari 44 malam aku menangis tahu!



Allhamdulilah syukur pada Allah.. :')

3. How about SPM? SPM alah aku dapat 9A tahu. Anugerah pelajar cemerlang lagi... Amin.. Doakanlah aku ye... InsyaAllah aku dapat. :))


Ok, aku ambil aliran science stream.. tapi aku tak minat... that's why aku guide adik-adik form 4 baca artikel aku itu.. Hmm, dah terlambat tahu.. Kawan-kawan aku semua minat sains termasuklah bedah-membedah amfibia bawah ini...


Amboi! Sedap kau landing ye?! Patutlah  GEMOK!


Nanti aku cerita kat korang pengalaman aku dengan katak! EUUUUUWWWWW.............

Ok, aku stay kat mana? Aku stay kat bumi Allah.. Tempatnya di Malaysia... Di Selangor..


Nak no telefon? Tak boleh ..tak boleh. ( ceh, macamlah aku nak no telefon kau .. perasan!)

WhatsApp? Twitter? Facebook? Tumblr?

Taaaaaaaaaaaaaaaak Aaaaaaaaaaaaaaaaaaddddddddddddddddddddddddddddaaaaaaaaaaaaaaaa!

Ok, sampai di sini saja aku nak membebel.. Tak ada yang best pun tentang aku ini.. Thanks for reading!


No comments: