Right

script language="JavaScript">

Thursday 28 November 2013

Playboy Itu Suami Aku

Hi and assalamualaikum! :)


Dah lama tak update blog kesayangan aku ini. Hihi. Okay. Aku nak cerita pasal Playboy Itu Suami Aku?! Apa yang aku boleh katakan drama itu tak best. Maybe, aku terlalu hope sangat kut. No wonder,  coz  actor and actress dia still new especially Fattah Amin, Nur Risteena, Cha Cha Maembong and another else. Ok aku nak komen sikit mengenai lakonan diorang ini.

1. Fattah Amin (handsome guys)

  Ok bagi aku rupa dia memanglah cukup untuk jadi playboy. Cuma satu je mata dia! Lagi satu bagi aku antara ciri-ciri playboy itu mestilah macho bukan GATAL. Bukan ke playboy itu sepatutnya girls yang cari dia, tapi dalam ini aku tengok macam gatal semacam  jew. 

 Second, bagi aku dia ni tak berapa bagus sangat dalam berlakon although he has a good looking. Lepas itu, aku tengok dia tak sesuai lah pegang watak playboy ini. Serious aku cakap weh. Tak sesuai. Aku rasa yang sesuai macam Azlee Khairi, sebut pasal dia ini rindu pula dekat LYMA.

Handsome tak? Haha, gatal!
Ok, masa tu ada promo LYMA dekat tv. Adalah Azlee Khairi cakap lebih kurang macam ini lah katanya;
Dia kata kena serius berlakon dalam drama LYMA itu coz itu drama diadaptasikan. Banyak yang terlalu mengharap. Serius best weh, LYMA. Bagi aku cerita dalam drama ini lebih hebat dari novel. Aku dah baca ok, novel itu.

So, maknanya Fattah Amin ni tak berapa pandai berlakon sebagai playboy atau dia tidak bersungguh-sunggguh? Ok, up to you guys. Masa mula-mula first tayang itu kan boleh dikatakan ramailah juga kritik dia, kesian dia. Tapi tak kita bagi peluang dekat FA ok? :)


2. Nur Risteena

Ok, lakonan dia memang ok. Cuma macam sebelum ini  aku cakaplah dalam novel itu fina pakai tudung bukan 
free hair! Ramai pembaca novel ini kecewa ok. FAKTA. Aku rasa dia ini sesuai watak nerd kut. 


Dia cantik bila mekap tebal kut. Don't know
.







3. Cha Cha Maembong

Bagi aku dia dalam novel gedik terlebih dos tahu tak. Dalam novel itu mana ada Fisya gedik macam itu. Kalau korang perhatikan, ramai kut tak suka dekat dia. Persoalannya, bukanlah disebabkan dia good in acting. Tapi GEDIK TERLEBIH DOS. Menyampah aku. Tapi tak menyampah lah dekat Cha Cha. Fisya dalam drama jew..


Ok itu je aku nak komen bagi pelakon drama ini. Sedikit kecewa sebab dalam drama ini banyak sangat bezanya dalam novel. Dari perwatakan sampailah soal rumah si King ini yang sepatutnya mewah. Condo ok. Aku pun sebernanya dah tak layan dah cerita ini. Dekat fb n twitter tadi diorang cakap ada peningkatan. Entah... Apa pun sepatutnya produksi perlulah bersungguh-sungguh bukan main tangkap muat je. And, sepatutnya setiap pelakon WAJIB baca novel ini sampai habis. 


No comments: