Right

script language="JavaScript">

Friday 29 November 2013

Fattah Amin : Playboy Itu Suami Aku


Hi and assalamualaikum.

Korang actually aku tak ada pun ada rasa menyampah ke, benci ke or meluat dekat pelakon-pelakon PISA. Just nak tegur jer. Untuk pelakon2 lain please jadikan pengajaran. Bukan untuk pelakon drama Playboy Itu Suami Aku sahaja. Buktinya apa??


1. Aku follow twitter Fath. @fattahamin. Korang followlah real account.

2. Aku follow Instagram dia, fattahaminz. Real acc. Aku siap follow insta gf dia tau. Hehe. Bagi aku gf dia itu sesuai untuk dijadikan isteri. Moreover, girlfriend fattah amin tak sombong tau.

3. Lepas itu aku like fb dia

.
Aku suka pic ini. Love it,

Fattah Amin dan Nur Risteena
4. Yang paling dahsyat, aku letak gambar dia sebagai wallpaper. Kehkeh. Hebat betul penangan Hero Remaja 2012.
Fattah amin nampak lagi handsome kalau rambut dia macam kat PISA
Oppa nak tangkap gambar kita ek? Hehe Perasan!

Kelakarlah tengok muka dia masa fina mekap macam badut. Serius kelakar.

Gambar ini fan dia buat tau! Hebat tak? Nak buat jugak!

Aku dengar orang cakap Fattah Amin in dah makin kurus. Serius aku perasan dari gambar lama dia and sekarang. Kesiannya. Hope dia tak tertekan sangat dengan drama tapi FA patut belajar dari kesilapan. Dear Fattah Amin. think positive when they critic. Diorang nak terbaik untuk Fath. We always support you fattah! @TheFA_team, your gilfriend that always by your side and your fan too. :)

No comments: